الاثنين، 23 مايو 2011

قصة البئر ..the story of well




I felt down into deep well
وقعت في بئر عميق
No one get me out of it
لا احد يستطيع ان يخرجني منه
Setting down grieving all the time
اجلس به حزينة ارثي حالي
The passing try to poll me
المارة يحاولون ان يسحبوني خارجا
But.. I don’t need help from any human
لكني لا اريد اي مساعدة من اي شخص
Except you
باستثنائك
Give me your rope
ناولني ذاك الحبل
You  are  the only one who owe it
انت الوحيد الذي تملكه
Tell me you need me

قل لي انك تحتاجني
Tell you miss me
قل لي انك تشتاق لي
Tell me you want me beside you
قل لي انك تريدني الى جانبك
Without all that my life worthless
من دون كل هذا فان حياتي لا تساوي شيئا
The well is the only one who will accept me
 
البئر هو الوحيد الذي سيتقبلي في حياته
It`s won’t tell me go
هو لن يقول لي ابدا اذهبي
It`s the only who will hug me for ages
هو الوحيد الذي سيبقيني معه وسيحضنني داخله لدهور
Because I fill space..he need me all the time
لاني املأ له فراغا ..في داخله كل الوقت
Since the water left him alone
منذ ان غادرته مياهه وتخلت عنه


promise

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق